Monday 28 October 2013

DIY tilam kekabu untuk my baby

assalam,

alhamdulillah, dah siap pun tilam kekabu utk my baby. buat sendiri je. beli kekabu dan jahit sarungnya. actually aku dah beli tilam cute utk baby aku ni, cuma cam rasa mengada nak buat yg kekabu. yg aku beli tu fibre punya. nanti masuk umah baru kitorang, setup katil dan pastinya tilam baru lagi kan? hehe. yg kekabu ni nak tinggal je kat tganu. so bila balik, tak perlu lagi berangkut2.

aku ade yg mini jerrr..pon boleh

kain cotton yang dh diukur

siap
aku ni tidakla pandai sgt menjahit, tapi ni untuk kepuasan diri. ooo yeahhh. untungla kamu, anak. ::

lepas ni nak kena beli kain kiut miut plak as sarungnya. sebab tak tahu lagi boboy ke gegirl, aku kiv dulu la. tapi maybe jugak beli untuk unisex punya. apa pon boleh.

No comments:

Post a Comment